Vrácení zboží


Jako spotřebitel máte dle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží.

V případě, že se v zákonné lhůtě rozhodnete zboží vrátit, musíte nás pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy o této skutečnosti informovat.

Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy, je nutné nám odeslat oznámení o odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.

Pro vrácení plateb použijeme stejný platební prostředek, který jste použil(a) pro provedení počáteční transakce, pokud jste výslovně neurčil(a) jinak, vyjma platby dobírkou. Vrácené zboží nesmí být zasláno na dobírku, takováto zásilka nemůže být z naší strany přijata. V případě, že Vám bylo zboží zaplaceno tímto způsobem platby, budou peněžní prostředky zaslány na bankovní účet uvedený ve formuláři pro odstoupení od smlouvy.

Pokud bylo zboží ve lhůtě 14 dnů pro odstoupení používáno a nese známky tohoto používání, čímž došlo ke snížení hodnoty zboží, nesete jako spotřebitel náklady, které vznikly naší společnosti v souvislosti s opotřebením zboží. Vrácené zboží proto doporučujeme vracet v originálním obalu, nepoškozené, nepoužité, včetně případného příslušenství a schopné dalšího prodeje.


Jakým způsobem zboží vrátit?

Vrácení zboží probíhá výhradně prostřednictvím přepravní společnosti Zásilkovna. Jedná se o relativně jednoduchou záležitost, která Vás navíc ve většině případů nestojí ani korunu. Je však potřeba dodržovat pár jednoduchých pravidel:

1) Kontaktujte nás

  • V zákonné 14 denní lhůtě nás informujte, že si přejete vrátit zakoupené zboží 

2) Zašleme Vám štítek

  • Na Váš e-mail zašleme štítek přepravní společnosti Zásilkovna

3) Zabalte zboží

4) Nalepte štítek

  • Vytiskněte si štítek, který jsme Vám zaslali (viz bod 2) a nalepte jej na krabici se zbožím (např. pomocí průhledné izolepy, pokud nemáte po ruce samolepící štítky).

5) Odešlete

  • Krabici s nalepeným štítkem odneste na kteroukoliv pobočku Zásilkovny. Obsluze stačí sdělit, že vracíte zboží - neplatíte žádný poplatek!

6) Čekejte

  • Počkejte, než nám zboží dorazí. Jakmile jej obdržíme a zkontrolujeme (a dojdeme k názoru, že je v pořádku a není žádným způsobem poškozené či nadměrně použité apod.), neprodleně Vám poukážeme peníze na Vámi uvedený bankovní účet nebo zpět na platební kartu (podle toho, jakým způsobem jste zboží uhradili).

V případě, že byste nemohli nebo nechtěli vracet zboží prostřednictvím výše uvedeného postupu, tedy prostřednictvím Reklamačního asistenta společnosti Zásilkovna, ale přáli byste si zboží zaslat zpět jiným způsobem (Česká pošta, kurýr apod.), je nutné se s námi na tomto postupu nejprve dohodnout. Náklady na odeslání hradí v tomto případě odesílatel, tedy jdou k Vaší tíži.


Po uplynutí 14 kalendářních dní od převzetí zboží není možné bez udání důvodu u nás zakoupené zboží vrátit, není-li předem dohodnuto jinak. Zároveň připomínáme, že vrácení ve 14 denní lhůtě je platné pouze pro nákup fyzickou nepdnikající osobou.